Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Mobitel

"Zamijeni i uštedi" je usluga HT-a gdje možete donijeti svoj stari mobilni uređaj u T-Centar i ostvariti popust za kupnju robe u HT ponudi (novi mobilni telefon, tablet računala, dodatna oprema telefona ili neki od HT proizvoda).

Tko sve može iskoristiti ovu ponudu?

Svatko tko donese stari mobilni uređaj može iskoristiti ovu ponudu, bez obzira da li potpisujete novi ugovor, produljujete stari ili samo kupujete neke od proizvoda koji se nalaze u T-Centru.

Što napraviti prije nego donesem uređaj u T-Centar?

Napunite uređaj do kraja i provjerite već doma ili u uredu da li je ispravan. Također sve osobne podatke (poruke, datoteke, slike) prebacite na računalo i izbrišite s uređaja.

Moram li potpisati novi ugovor ili produžiti postojeći ili mogu samo dobiti popust na uređaj?

Možete i potpisati novi ili produžiti postojeći ugovor, a možete ostvariti popust i samo na uređaj bez potpisivanja ugovora.

Na što mogu iskoristiti dobiveni popust?

Popust možete iskoristiti prilikom kupnje mobilnog telefona, tablet računala, dodatnu opremu ili na neki od HT proizvoda.

Mogu li dobiti ostvareni popust u gotovini?

Ne postoji mogućnost isplate popusta u gotovini.

O čemu ovisi iznos dobivenog popusta?

Iznos dobivenog popusta ovisi o modelu starog mobilnog uređaja koji ste donijeli te da li je ispravan ili ne.

Koje su karakteristike ispravnog uređaja?

Ispravan uređaj se može uključiti i operativni sustav se podiže uspješno do kraja. Ne smije imati puknuća na kućištu ili zaslonu te prisutne sve dijelove. Rade sve tipke, zaslon i touch screen ukoliko postoji. Mora imati bateriju i baterijski poklopac. Dodatne funkcije (poput kamere) mogu biti neispravne i može imati tragove korištenja

Koje su karakteristike neispravnog/oštećenog uređaja, a za kojeg još uvijek mogu ostvariti popust ?

Neispravni uređaji ne smiju biti u dijelovima, niti savinut.

Treba li uz stari mobilni uređaj priložiti i punjač?

Punjač možete priložiti, no to nije uvjet.

Mogu li iskoristiti ovu pogodnost ako sam poslovni korisnik?

Naravno, ukoliko ste vlasnik ili ovlašteni zastupnik i plaćate račun HT-u gotovinom ili karticom, a ne putem transakcijskih računa ili ponuda.

 

Povratak na vrh