Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Virusi se najčešće prenose putem e-mailova, stoga je potreban oprez pri otvaranju poruka s prilogom (attachmenta).
Virus možete dobiti i od poznate osobe, jer se je isti naselio u računalu vama poznate osobe i širi se bez znanja vlasnika. Tako je moguće da dobijete zaraženi mail i s adrese nekoga koga poznajete, a za koga znate da vam ne bi poslao virus. Tim više – ne treba otvarati attachmente mailova koje dobijete od nepoznatih pošiljatelja!

Uključivanjem antivirusne zaštite aktivirate automatsko provjeravanje svih poruka putem Trend Micro Antivirus programa te se osiguravate da e-mail poruke zaražene virusom ni ne stignu do vašeg računala.

Virusi svakodnevno mutiraju i uvijek nađu načina kako da dođu do vašeg računala. Stoga je za početak "pokrpati" Internet Explorer (odnosno Outlook Express), naravno uz redoviti update antivirus zaštite.

Kako bi se otkrilo pravo zaraženo računalo, potrebno je poslati kompletno zaglavlje (header) zaraženog maila na adresu mjerodavne abuse korisničke podrške (ovisno o ISP-u putem kojeg se pošiljatelj zaraženog maila spojio). Do zaglavlja zaražene poruke dolazite tako da u Outlook Expressu kliknite na taj e-mail desnom tipkom miša, odaberete Properties i zatim Details.

Povratak na vrh