Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet

Ukoliko ste uvjereni kako dojava znači da se nešto neželjeno događa u vašem domu, kontaktirajte osobe za koje mislite da vam mogu pomoći. Molimo vas obratite pozornost na:

  • Pažljivo pročitajte dobivenu dojavu
  • Koji se događaj dogodio: pokret ili otvaranje vrata
  • Koji je senzor (t. u kojoj prostoriji) je zabilježio događaj
  • Ako je dojava bila slučajna, provjerite možete li to ubuduće spriječiti:
    • je li vaš ukućan zaboravio svoj privjesak
    • je li vaš kućni ljubimac mogao otvoriti vrata ili napraviti pokret u dosegu senzora
    • je li netko od vaših poznatih ili obitelji došao u vaš doma

Možete razmisliti i učiniti sljedeće:

  • Poništiti alarm kako je opisano u uputama usluge
  • Kontaktirati prijatelje ili susjede kako bi provjerili o čemu se radi
  • Kontaktirati ostale osobe ili službe za koje vjerujete da vam mogu pomoći. Pri tome pokušajte čim jasnije opisati o čemu se radi.
Povratak na vrh