Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Internet
  1.  
  2. 1. Provjerite imate li konfiguriran neki od e-mail klijenata za slanje i primanje pošte (npr. Microsoft Outlook, Live Mail i sl.)
     
    2. Koristite li ispravne servere za slanje i primanje pošte? Dolazni je „pop.ht.hr“ a odlazni „mail.ht.hr“. Također, potrebno je provjeriti jesu li korisnički podaci (korisničko ime i lozinka) ispravni. Korisničko ime je moguće provjeriti a lozinku promijeniti na moj.hrvatskitelekom.hr korisničkim stranicama.
     
    3. Jeste li trenutno u roamingu ili pokušavate provjeriti mail preko drugog providera? U tom slučaju trebate postaviti odlazni mail server na roaming.t-com.hr ili onog providera preko kojega ste trenutno spojeni na Internet
     
    4. Šaljete li neki veći mail? Ograničenje putem HT maila je 10 MB po pojedinom mailu (efektivno 7 MB).
     
    5. Imate li dovoljno mjesta za primanje novih mailova? Provjerite zauzeće mailboxa putem Moj Telekom Portala odabirom Internet - Postavke za e-mail. Pod navedenim opcijama nalazi se i opcija "Isprazni mailbox" kojom možete osloboditi prostor u sandučiću.
     
  3.  
  4.  
  5.  
  6. moj.hrvatskitelekom.hr
Povratak na vrh