Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Magenta 1 je svijet pogodnosti u koji ulazite kada spojite fiksne i mobilne usluge u svojem kućanstvu. Dovoljno je da na istoj adresi stanovanja imate MAX paket i jednu mobilnu uslugu za razgovor. Konkretne pogodnosti koje ostvarujete ovise o aktualnim promotivnim ponudama, no možete očekivati veću brzinu interneta, dodatne minute, poruke i gigabajte za mobilnu tarifu te dodatne prednosti i uštede. Saznajte aktualnu ponudu na stranici Magente 1.

Odgovori na najčešća pitanja korisnika:

Hoću li i dalje dobivati odvojene račune za mobilne i fiksne usluge?

Da. Računi za fiksne i mobilne usluge se dobivaju odvojeno. Ako postoji više mobilnih brojeva, oni se mogu spojiti na jedan račun pod uvjetom da glase na istu osobu.

Koje usluge trebam imati da bih mogao iskoristiti pogodnosti Magente1?

Bilo koji novi MAX2 ili MAX3 paket te barem jedan mobilni broj s Najboljom tarifom (M, L, XL ili Tarifa za mlade).

Koliko mobilnih brojeva moram imati da bih mogao ući u Magentu 1?

Jedan mobilni broj je dovoljan pod uvjetom da se radi o broju s Najboljom tarifom. Možete dodati još do šest mobilnih brojeva ako su na bilo kojoj Najboljoj ili Hibrid tarifi.

Mogu li aktivirati Magentu1 iako usluge glase na različite osobe?

Da, moguće je aktivirati na dvije različite osobe. Potrebno je da se radi o istom kućanstvu. „Kućanstvo“ je pojam koji povezuje adresu gdje je instalirana fiksna usluga i adresu za dostavu računa i obavijesti za mobilne usluge. Ako se te dvije adrese podudaraju, radi se o istom kućanstvu.

Produljuje li se ugovorna obveza ulaskom u Magentu 1?

Ne, Magenta 1 ne podrazumijeva ugovornu obavezu te Magenta 1 pogodnosti nisu uvjetovane ugovornom obavezom. Aktivacijom ugovorne obaveze, može se ostvariti niža cijena tarife, paketa, uređaja ili neka druga posebna pogodnost

Povratak na vrh