Računi i potrošnja
Kako platiti račune?
-
na dnu naslovnice odaberite Računi
-
otvara se kategorija Računi i plaćanje, na vrhu su neplaćeni računi
-
klikom na to nudi se opcija plaćanje računa
-
za plaćanje računa kroz aplikaciju nema naknade.
Kako dodati ili promijeniti karticu za plaćanje u aplikaciji?
Kartica se može dodati na dva načina. Prilikom plaćanja računa ili u postavkama aplikacije.
Prilikom plaćanja računa:
- Račun koji želite platiti
- Način plaćanja: Debitna ili kreditna kartica
- Dodajte novu karticu
Dodajte ili uklonite karticu u postavkama tako da odaberete:
- Ostalo
- Postavke
- Upravljanje kreditnim karticama
Kako pregledati plaćene račune?
-
na dnu naslovnice odaberite Računi
-
otvara se kategorija Računi i plaćanje
-
tu se nalaze svi vaši računi
Kako preuzeti račun u PDF-u?
-
na dnu naslovnice odaberite Računi
-
otvara se kategorija Računi i plaćanje
-
odabirom željenog računa otvaraju se detalji računa
-
klikom na strelicu za preuzimanje preuzmite željeni račun u PDF formatu.
Kako provjeriti potrošnju interneta i minuta s kućnog telefona?
-
na naslovnici odaberite uslugu Internet ako želite provjeriti potrošnju podatkovnog prometa
-
odaberite Halo za provjeru potrošnje s fiksnog telefona
Kako provjeriti koliko je interneta dostupno u roamingu EU/EEA bez dodatne naknade?
-
na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite saznati više informacija
-
za informacije o količini interneta u roamingu klik na slovo i pored količine internet prometa u tarifi.
Kako provjeriti potrošnju izvan tarife?
-
na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite saznati više informacija
-
otvara se detaljan prikaz usluge, pri samom vrhu se nalazi Potrošnja van tarife
-
klikom na navedenu kategoriju otvara detaljan prikaz potrošnje te opis kako se vrši obračun i što je sve sadržano u cjeniku.
Opcije i paketi
Kako aktivirati mobilne opcije?
-
na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želiš aktivirati opciju
-
zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
-
na ekranu će se prikazati lista aktivnih opcija, a ispod nje dodatne opcije za aktivaciju
-
odabirom željene kategorije otvara se popis dostupnih opcija za aktivaciju
-
označite željenu opciju i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.
Kako aktivirati aplikaciju bez potrošnje prometa?
Napomena: U slučaju da je već aktivna neka od opcija bez potrošnje interneta, prvo je deaktivirajte kako bi mogli odabrati novu
Zamjena opcije:
-
na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite zamijeniti opciju
-
zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
-
u aktivnim opcijama odaberite onu koju želite deaktivirati te kliknite na Deaktiviraj u donjem desnom kutu
-
nakon uspješne deaktivacije odaberite kategoriju Ostale opcije
-
zatim odaberite novu željenu aplikaciju po izboru bez potrošnje i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.
Aktivacija opcije:
-
na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite aktivirati opciju
-
aktivacija se radi klikom na Opcije pri vrhu ekrana i odabirom željene opcije u kategoriji Ostale opcije/ Aplikacija po izboru bez potrošnje podatkovnog prometa
-
klik na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.
Kako pregledati aktivne MAXtv pakete i aktivirati nove?
-
na naslovnici odaberite uslugu Televizija
-
nova aktivacija se radi klikom na Opcije pri vrhu ekrana i odabirom kategorije Ostale opcije
-
odaberite željeni programski paket te kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.
Bonovi i Hibrid
Kako aktivirati Simpa L opciju?
-
na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite aktivirati opciju
-
zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
-
na ekranu će se prikazati lista aktivnih opcija, a ispod nje dodatne opcije za aktivaciju
-
odabirom kategorije Opcije za razgovore, otvara se popis dostupnih opcija za aktivaciju
-
odaberite opciju Simpa L i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.
Kako doplatiti bon?
Napomena: Bon je moguće doplatiti karticom ili naplatom na idućem mjesečnom računu, ne obračunava se dodatna naknada. Za kupnju bona kroz aplikaciju ostvarujete dodatnih 10% na Simpa računu, 30% ako je Simpa broj u Magenti 1.
Upute za doplatu bona na mobilni broj koji je u aplikaciji:
-
na dnu naslovnice odaberite Bonovi
-
otvara se kategorija Doplata bona
-
klikom na mobilni broj otvara se popis bonova koje je moguće doplatiti
-
odaberite željeni bon u donjem desnom kutu a klikom na gumb Nastavi se pokreće proces doplate
-
odaberite željeni način plaćanja i dovršite doplatu
-
potvrda o uspješnoj transakciji bit će poslana na mail.
Upute za doplatu bona na mobilni broj koji nije u aplikaciji:
-
na dnu naslovnice odaberite Bonovi
-
otvara se kategorija Doplata bona
-
upišite broj koji želite doplatiti i slijedi upute
-
potvrda o uspješnoj transakciji bit će poslana na mail.
Kako prebaciti jedinice?
Prebacivanje jedinica moguće je jednom u 30 dana.
-
na naslovnici odaberite mobilni broj s kojeg želite prebaciti jedinice
-
klikom na Postavke odaberite opciju Prebaci jedinice
-
upišite ili izaberite broj iz imenika na koji prebacujete jedinice
-
upišite iznos jedinica te odaberite koje jedinice prebacujete (MB/MIN/SMS).
Kako prebaciti kune?
Napomena: Svi korisnici bonova (Simpa, Hibrid) imaju mogućnost prebacivanja novca s jednog računa na drugi uz naknadu od 1 kn.
-
na naslovnici odaberite mobilni broj s kojeg želite prebaciti kune
-
klikom na Postavke odaberite opciju Prebaci kune
-
upišite ili izaberite broj iz imenika na koji ćete prebaciti kune
-
upišite iznos kuna koje želite prebaciti.
Kako provjeriti stanje bonus računa?
Napomena: Svi iznosi koji se dodjeljuju na račun kroz različite promocije u obliku dodatnog novčanog iznosa dodjeljuju se na bonus račun. Iznos s bonus računa može se trošiti na pozive i SMS prema svim korisničkim brojevima u RH, na podatkovni promet unutar RH te naknadu za uspostavu poziva. Iznos se ne može trošiti na usluge s dodanom vrijednošću, na usluge trećih strana niti na aktivaciju opcija i roaming.
-
na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite provjeriti stanje bonus računa
-
nakon toga kliknite na Stanje računa
-
u stanju računa bit će prikazan i trenutni iznos na bonus računu.
Status usluga
Kako da mi sve usluge budu vidljive u aplikaciji?
-
usluge vezane za OIB su automatski dodane na vaš profil
-
ako ne vidite sve svoje usluge, prijavite se u aplikaciju Telekom ID-em na sljedeći način
-
odaberite Ostalo u dnu ekrana a onda u gornjem desnom kutu Odjava
-
zatim se ponovno prijavite Telekom ID podacima
-
ukoliko imate dva ili više Telekom ID-a, prijavite se pripadajućim podacima kako biste mogli vidjeti usluge.
Kako vidjeti naziv i opis nove usluge?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
-
ovdje su prikazani naziv i opis kupljene usluge.
Kako vidjeti datum aktivacije novih usluga, promjene tarife ili paketa?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
-
ovdje su prikazani predviđeni datum aktivacije usluga, promjene tarife ili paketa.
Kako rezervirati termin dolaska tehničara za uključenje novih usluga?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
-
nakon otvaranja stranice s informacijama o aktivaciji novih usluga, na vrhu odaberite Dolazak tehničara
-
zatim kliknite na Dogovori termin
-
iz kalendara odaberite termin koji vam odgovara te dodajte podsjetnik u svoj Kalendar.
Kako pratiti dostavu pošiljke, mobitela, modema ili uređaja?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
-
ovdje će biti prikazano planirano vrijeme isporuke uređaja.
Tehnički upiti
Kako provjeriti PUK1 broj?
-
na naslovnici odaberite mobilni broj za koju želite provjeriti PUK1
-
klik na Postavke
-
otvara se izbornik gdje je prikazan PUK1 broj.
Kako promijeniti glavni MAXtv PIN?
-
na naslovnici odaberite uslugu Televizija
-
klik na Postavke
-
otvara se izbornik gdje je moguće promijeniti glavni MAXtv PIN.
Kako postaviti zaštitu PIN-om ili otiskom prsta prilikom otvaranja aplikacije?
Upute za postavljanja zaštite PIN-om:
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
zatim kliknite na postavke i odaberite kategoriju Sigurnost
-
slijedite upute za postavljanje četveroznamenkastog PIN-a za zaštitu.
Upute za postavljanja zaštite otiskom prsta:
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
zatim kliknite na Postavke i odaberite kategoriju Sigurnost
-
aktivirajte Zaštitu otiskom prsta klikom na magenta kružić.
Kako ocijeniti aplikaciju?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
zatim kliknite na postavke i odaberite kategoriju Ocijeni aplikaciju
Kako prijaviti smetnju i pratiti rješavanje?
-
na dnu naslovnice odaberite Ostalo
-
zatim u izborniku odaberite Prijava i pregled smetnje
-
ovdje prijavite smetnju te pratite rješavanje već prijavljene smetnje.
Kako funkcionira automatska prijava u aplikaciju?
-
automatska prijava u aplikaciju funkcionira za mobilni broj u HT mreži i pokreće se automatski prilikom otvaranja aplikacije dok je mobitel spojen na mobilnu mrežu
-
iOS i Android 10 ne podržavaju automatsku prijavu na Wi-Fi mreži
-
u roamingu nije moguća automatska prijava neovisno o načinu spajanja
-
za prijave mobilnim brojem ili e-mailom, autorizacijski kôd koji se zaprima vrijedi 10 minuta
-
za prijave putem Telekom ID-a i lozinke, umjesto Telekom ID-a moguće je koristiti i kontakt e-mail
-
s aktiviranim e-mailom/lozinkom, moguće je prijaviti se u Webshop i MAXtv To Go.
Wi-Fi tijekom leta
Kako aktivirati Wi-Fi tijekom leta?
Dostupan je besplatan i neograničen pristup Wi-Fi mrežama na letovima unutar Europe s kompanijama koje to omogućuju: Lufthansa, Eurowings i Austrian Airlines.
Prije ukrcaja u zrakoplov
-
kliknite na Postavite internet kako bi se postavio Wi-Fi tijekom leta
-
slijedite upute i omogućite potrebna dopuštenja za postavljanje Wi-Fi tijekom leta.
Nakon ulaska u zrakoplov
-
Wi-Fi tijekom leta funkcionirat će samo ako zrakoplov ima Wi-Fi uslugu
-
uključite Zrakoplovni način rada na uređaju
-
dok je omogućen Zrakoplovni način rada, uključite Wi-Fi na uređaju
-
automatski se povezujete s Wi-Fi mrežom u zrakoplovu
-
internetska veza još nije omogućena - iz sigurnosnih razloga internet se u zrakoplovu uključuje tek nakon postizanja visine krstarenja
-
po postizanju visine krstarenja, Moj Telekom Aplikacija će se automatski povezati s internetom
-
nakon uspješnog povezivanja primit ćete obavijest
U iznimnim okolnostima i na određenim rutama, može doći do kratkih prekida u dostupnosti interneta.
Za više detalja, posjetite LH.com/FlyNet
Dodatni OIB u Telekom ID profilu
Zajednički pristup
Kako mogu dodati usluge na profil ako nisu na mom OIB-u?
Dodatni OIB je funkcionalnost koja omogućuje dodavanje mobilnih usluga/brojeva (s različitog OIB-a) u vaš profil. Dodanoj usluzi/broju možete: pregledati, preuzeti i platiti račune te pratiti potrošnju. Moguće je dodati samo mobilne usluge/brojeve, a na dodanoj mobilnoj usluzi ne mogu se aktivirati opcije i doplatiti bon odabirom naplate na mjesečnom računu.
-
na naslovnici ispod popisa usluga odaberite Dodaj uslugu
-
upišite mobilni broj koji želite dodati (broj odnosno usluga se mora verificirati)
-
na broj koji ste upisali broj šaljemo SMS s autorizacijskim kôdom
-
dobiveni kôd upišite u sljedećem koraku
-
usluga je vidljiva na popisu usluga na Naslovnici.
Napomena: Usluga se može dijeliti samo s jednim profilom, a broj na bonove koji nije registriran automatski će se ukloniti s profila koji je podijelio uslugu. Ako korisnik pokuša u svoj profil dodati uslugu koja nije vezana za njegov OIB, a već je dodana u profil drugog korisnika, nakon upisa kôda javit će mu se poruka: "Nije moguće dodati broj. Broj je već pridodan profilu drugog korisnika".
Kako mogu vidjeti s kim dijelim uslugu/usluge?
-
na naslovnici odaberite Ostalo
-
klik na Postavke a zatim na Usluge, gumb Više detalja
-
ovdje odaberite Zajednički pristup gdje ćete vidjeti sve detalje
Napomena: Na ovom ekranu je moguće uskratiti dijeljenje usluge odabirom magenta križića te potvrdom na poruci koja će se nakon toga pojaviti. Korisnik koji je dodao uslugu u svoj profil više nije na popisu usluga i dolazi mu poruka u inbox:
"Vlasnik mobilnog broja 3859xxxxxxxxxx uskratio je dozvolu za administracijom svojih usluga putem ovog Moj Telekom profila. Za više informacija kontaktirajte vlasnika linije."