Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Računi i potrošnja

Kako platiti račune?

  • na dnu naslovnice odaberite Računi
  • otvara se kategorija Računi i plaćanje, na vrhu su neplaćeni računi
  • klikom na to nudi se opcija plaćanje računa
  • za plaćanje računa kroz aplikaciju nema naknade.

Kako dodati/ukloniti karticu?

  • podatke o kartici spremite prilikom plaćanja računa ili doplate bona
  • za uklanjanje kartice na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • izaberite Postavke te kategoriju Upravljajte kreditnim karticama

Kako pregledati plaćene račune?

  • na dnu naslovnice odaberite Računi
  • otvara se kategorija Računi i plaćanje
  • tu se nalaze svi vaši računi

Kako preuzeti račun u PDF-u?

  • na dnu naslovnice odaberite Računi
  • otvara se kategorija Računi i plaćanje
  • odabirom željenog računa otvaraju se detalji računa
  • klikom na strelicu za preuzimanje preuzmite željeni račun u PDF formatu.

Kako provjeriti potrošnju interneta i minuta s kućnog telefona?

  • na naslovnici odaberite uslugu Internet ako želite provjeriti potrošnju podatkovnog prometa
  • odaberite Halo za provjeru potrošnje s fiksnog telefona

Kako provjeriti koliko je interneta dostupno u roamingu EU/EEA bez dodatne naknade?

  • na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite saznati više informacija
  • za informacije o količini interneta u roamingu klik na slovo i pored količine internet prometa u tarifi.

Kako provjeriti potrošnju izvan tarife?

  • na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite saznati više informacija
  • otvara se detaljan prikaz usluge, pri samom vrhu se nalazi Potrošnja van tarife
  • klikom na navedenu kategoriju otvara detaljan prikaz potrošnje te opis kako se vrši obračun i što je sve sadržano u cjeniku.

Opcije i paketi

Kako aktivirati mobilne opcije?

  • na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želiš aktivirati opciju
  • zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
  • na ekranu će se prikazati lista aktivnih opcija, a ispod nje dodatne opcije za aktivaciju
  • odabirom željene kategorije otvara se popis dostupnih opcija za aktivaciju
  • označite željenu opciju i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.

Kako aktivirati aplikaciju bez potrošnje prometa?


Napomena: U slučaju da je već aktivna neka od opcija bez potrošnje interneta, prvo je deaktivirajte kako bi mogli odabrati novu

Zamjena opcije:

  • na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite zamijeniti opciju
  • zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
  • u aktivnim opcijama odaberite onu koju želite deaktivirati te kliknite na Deaktiviraj u donjem desnom kutu
  • nakon uspješne deaktivacije odaberite kategoriju Ostale opcije
  • zatim odaberite novu željenu aplikaciju po izboru bez potrošnje i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.

Aktivacija opcije:

  • na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite aktivirati opciju
  • aktivacija se radi klikom na Opcije pri vrhu ekrana i odabirom željene opcije u kategoriji Ostale opcije/ Aplikacija po izboru bez potrošnje podatkovnog prometa
  • klik na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.

Kako pregledati aktivne MAXtv pakete i aktivirati nove?

  • na naslovnici odaberite uslugu Televizija
  • nova aktivacija se radi klikom na Opcije pri vrhu ekrana i odabirom kategorije Ostale opcije
  • odaberite željeni programski paket te kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.

Bonovi i Hibrid

Kako aktivirati Simpa L opciju?

  • na naslovnici odaberite mobilni broj na kojem želite aktivirati opciju
  • zatim klik na Opcije pri vrhu ekrana
  • na ekranu će se prikazati lista aktivnih opcija, a ispod nje dodatne opcije za aktivaciju
  • odabirom kategorije Opcije za razgovore, otvara se popis dostupnih opcija za aktivaciju
  • odaberite opciju Simpa L i kliknite na gumb Aktiviraj u donjem desnom kutu.

Kako doplatiti bon?

Napomena: Bon je moguće doplatiti karticom ili naplatom na idućem mjesečnom računu, ne obračunava se dodatna naknada. Za kupnju bona kroz aplikaciju ostvarujete dodatnih 10% na Simpa računu, 30% ako je Simpa broj u Magenti 1.

Upute za doplatu bona na mobilni broj koji je u aplikaciji:

  • na dnu naslovnice odaberite Bonovi
  • otvara se kategorija Doplata bona
  • klikom na mobilni broj otvara se popis bonova koje je moguće doplatiti
  • odaberite željeni bon u donjem desnom kutu a klikom na gumb Nastavi se pokreće proces doplate
  • odaberite željeni način plaćanja i dovršite doplatu
  • potvrda o uspješnoj transakciji bit će poslana na mail.

Upute za doplatu bona na mobilni broj koji nije u aplikaciji:

  • na dnu naslovnice odaberite Bonovi
  • otvara se kategorija Doplata bona
  • upišite broj koji želite doplatiti i slijedi upute
  • potvrda o uspješnoj transakciji bit će poslana na mail.

Kako prebaciti jedinice?

Prebacivanje jedinica moguće je jednom u 30 dana.

  • na naslovnici odaberite mobilni broj s kojeg želite prebaciti jedinice
  • klikom na Postavke odaberite opciju Prebaci jedinice
  • upišite ili izaberite broj iz imenika na koji prebacujete jedinice
  • upišite iznos jedinica te odaberite koje jedinice prebacujete (MB/MIN/SMS).

Kako prebaciti kune?

Napomena: Svi korisnici bonova (Simpa, Hibrid) imaju mogućnost prebacivanja novca s jednog računa na drugi uz naknadu od 1 kn.

  • na naslovnici odaberite mobilni broj s kojeg želite prebaciti kune
  • klikom na Postavke odaberite opciju Prebaci kune
  • upišite ili izaberite broj iz imenika na koji ćete prebaciti kune
  • upišite iznos kuna koje želite prebaciti.

Kako provjeriti stanje bonus računa?

Napomena: Svi iznosi koji se dodjeljuju na račun kroz različite promocije u obliku dodatnog novčanog iznosa dodjeljuju se na bonus račun. Iznos s bonus računa može se trošiti na pozive i SMS prema svim korisničkim brojevima u RH, na podatkovni promet unutar RH te naknadu za uspostavu poziva. Iznos se ne može trošiti na usluge s dodanom vrijednošću, na usluge trećih strana niti na aktivaciju opcija i roaming.

  • na naslovnici odaberite mobilni broj za koji želite provjeriti stanje bonus računa
  • nakon toga kliknite na Stanje računa
  • u stanju računa bit će prikazan i trenutni iznos na bonus računu.

Status usluga

Kako da mi sve usluge budu vidljive u aplikaciji?

  • usluge vezane za OIB su automatski dodane na vaš profil
  • ako ne vidite sve svoje usluge, prijavite se u aplikaciju Telekom ID-em na sljedeći način
  • odaberite Ostalo u dnu ekrana a onda u gornjem desnom kutu Odjava
  • zatim se ponovno prijavite Telekom ID podacima
  • ukoliko imate dva ili više Telekom ID-a, prijavite se pripadajućim podacima kako biste mogli vidjeti usluge.

Kako vidjeti naziv i opis nove usluge?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
  • ovdje su prikazani naziv i opis kupljene usluge.

Kako vidjeti datum aktivacije novih usluga, promjene tarife ili paketa?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
  • ovdje su prikazani predviđeni datum aktivacije usluga, promjene tarife ili paketa.

Kako rezervirati termin dolaska tehničara za uključenje novih usluga?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
  • nakon otvaranja stranice s informacijama o aktivaciji novih usluga, na vrhu odaberite Dolazak tehničara
  • zatim kliknite na Dogovori termin
  • iz kalendara odaberite termin koji vam odgovara te dodajte podsjetnik u svoj Kalendar.

Kako pratiti dostavu pošiljke, mobitela, modema ili uređaja?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • klikom na Pomoć i podrška odaberite Provjeri status aktivacije usluga
  • ovdje će biti prikazano planirano vrijeme isporuke uređaja.

Tehnički upiti

Kako provjeriti PUK1 broj?

  • na naslovnici odaberite mobilni broj za koju želite provjeriti PUK1
  • klik na Postavke
  • otvara se izbornik gdje je prikazan PUK1 broj.

Kako promijeniti glavni MAXtv PIN?

  • na naslovnici odaberite uslugu Televizija
  • klik na Postavke
  • otvara se izbornik gdje je moguće promijeniti glavni MAXtv PIN.

Kako postaviti zaštitu PIN-om ili otiskom prsta prilikom otvaranja aplikacije?

Upute za postavljanja zaštite PIN-om:

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • zatim kliknite na postavke i odaberite kategoriju Sigurnost
  • slijedite upute za postavljanje četveroznamenkastog PIN-a za zaštitu.

Upute za postavljanja zaštite otiskom prsta:

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • zatim kliknite na Postavke i odaberite kategoriju Sigurnost
  • aktivirajte Zaštitu otiskom prsta klikom na magenta kružić.

Kako ocijeniti aplikaciju?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • zatim kliknite na postavke i odaberite kategoriju Ocijeni aplikaciju

Kako prijaviti smetnju i pratiti rješavanje?

  • na dnu naslovnice odaberite Ostalo
  • zatim u izborniku odaberite Prijava i pregled smetnje
  • ovdje prijavite smetnju te pratite rješavanje već prijavljene smetnje.

Kako funkcionira automatska prijava u aplikaciju?

  • automatska prijava u aplikaciju funkcionira za mobilni broj u HT mreži i pokreće se automatski prilikom otvaranja aplikacije dok je mobitel spojen na mobilnu mrežu
  • iOS i Android 10 ne podržavaju automatsku prijavu na Wi-Fi mreži
  • u roamingu nije moguća automatska prijava neovisno o načinu spajanja
  • za prijave mobilnim brojem ili e-mailom, autorizacijski kôd koji se zaprima vrijedi 10 minuta
  • za prijave putem Telekom ID-a i lozinke, umjesto Telekom ID-a moguće je koristiti i kontakt e-mail
  • s aktiviranim e-mailom/lozinkom, moguće je prijaviti se u Webshop i MAXtv To Go.

Wi-Fi tijekom leta

Kako aktivirati Wi-Fi tijekom leta?

Dostupan je besplatan i neograničen pristup Wi-Fi mrežama na letovima unutar Europe s kompanijama koje to omogućuju: Lufthansa, Eurowings i Austrian Airlines.

Prije ukrcaja u zrakoplov

  • kliknite na Postavite internet kako bi se postavio Wi-Fi tijekom leta
  • slijedite upute i omogućite potrebna dopuštenja za postavljanje Wi-Fi tijekom leta.

Nakon ulaska u zrakoplov

  • Wi-Fi tijekom leta funkcionirat će samo ako zrakoplov ima Wi-Fi uslugu
  • uključite Zrakoplovni način rada na uređaju
  • dok je omogućen Zrakoplovni način rada, uključite Wi-Fi na uređaju
  • automatski se povezujete s Wi-Fi mrežom u zrakoplovu
  • internetska veza još nije omogućena - iz sigurnosnih razloga internet se u zrakoplovu uključuje tek nakon postizanja visine krstarenja
  • po postizanju visine krstarenja, Moj Telekom Aplikacija će se automatski povezati s internetom
  • nakon uspješnog povezivanja primit ćete obavijest

U iznimnim okolnostima i na određenim rutama, može doći do kratkih prekida u dostupnosti interneta.

Za više detalja, posjetite LH.com/FlyNet

Dodatni OIB u Telekom ID profilu

Zajednički pristup

Kako mogu dodati usluge na profil ako nisu na mom OIB-u?

Dodatni OIB je funkcionalnost koja omogućuje dodavanje mobilnih usluga/brojeva (s različitog OIB-a) u vaš profil. Dodanoj usluzi/broju možete: pregledati, preuzeti i platiti račune te pratiti potrošnju. Moguće je dodati samo mobilne usluge/brojeve, a na dodanoj mobilnoj usluzi ne mogu se aktivirati opcije i doplatiti bon odabirom naplate na mjesečnom računu.

  • na naslovnici ispod popisa usluga odaberite Dodaj uslugu
  • upišite mobilni broj koji želite dodati (broj odnosno usluga se mora verificirati)
  • na broj koji ste upisali broj šaljemo SMS s autorizacijskim kôdom
  • dobiveni kôd upišite u sljedećem koraku
  • usluga je vidljiva na popisu usluga na Naslovnici.

Napomena: Usluga se može dijeliti samo s jednim profilom, a broj na bonove koji nije registriran automatski će se ukloniti s profila koji je podijelio uslugu. Ako korisnik pokuša u svoj profil dodati uslugu koja nije vezana za njegov OIB, a već je dodana u profil drugog korisnika, nakon upisa kôda javit će mu se poruka: "Nije moguće dodati broj. Broj je već pridodan profilu drugog korisnika".

Kako mogu vidjeti s kim dijelim uslugu/usluge?

  • na naslovnici odaberite Ostalo
  • klik na Postavke a zatim na Usluge, gumb Više detalja
  • ovdje odaberite Zajednički pristup gdje ćete vidjeti sve detalje

Napomena: Na ovom ekranu je moguće uskratiti dijeljenje usluge odabirom magenta križića te potvrdom na poruci koja će se nakon toga pojaviti. Korisnik koji je dodao uslugu u svoj profil više nije na popisu usluga i dolazi mu poruka u inbox:
"Vlasnik mobilnog broja 3859xxxxxxxxxx uskratio je dozvolu za administracijom svojih usluga putem ovog Moj Telekom profila. Za više informacija kontaktirajte vlasnika linije."

Povratak na vrh