Svi dodatni iznosi koji se dodjeljuju korisnicima na račun kroz različite promocije u obliku dodatnog novčanog iznosa dodjeljuju se na bonus račun. Iznos s bonus računa može se trošiti na pozive, SMS ili MMS prema svim korisničkim brojevima u RH, na podatkovni promet unutar RH te naknadu za uspostavu poziva. Iznos se ne može trošiti na usluge s dodanom vrijednošću, na usluge trećih strana, na aktivaciju opcija, kao niti na roaming.
Koliko traje iznos na bonus računu i da li produljuje valjanost računa?
Jednom dodijeljeni iznos se može koristiti sve dok se ne potroši ili dok je korisnički račun aktivan. Ovaj iznos ne produljuje valjanost korisničkog računa, ne ulazi u obračun za dodjelu Multipluscard pogodnosti, niti ga je moguće prenijeti na drugi korisnički račun.
Da li se prvo troši novac s glavnog ili bonus računa?
Bonus račun ima prioritet trošenja u odnosu na glavni račun, na način da se korisniku Usluge prvo naplaćuju sa bonus računa, a zatim s glavnog računa.
Kako se provjerava stanje bonus računa?
Korisnik u svakom trenutku može provjeriti stanje svog bonus računa i to na jedan od sljedećih načina: