Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

E-račun je elektronički dokument istovjetan papirnatome računu koji primate poštom, a kojega možete pregledavati na Moj Telekom Portalu ili dobivati na vašu e-mail adresu.

Koji su načini primanja e-računa?

E-račun je moguće dostaviti na Vašu mail adresu ili na Vaš Moj Telekom Portal. U mogućnosti ste, osim odabira načina dostave, odabrati i način notifikacije, odnosno primanja obavijesti o isporuci računa. Ista je moguća putem SMS-a ili maila.

Kako promijeniti način dostave e-računa?

Način dostave Vašeg e-račun besplatno, brzo i jednostavno možete promijeniti na Moj Telekom Portalu , putem Facebook i Twitter korisničke podrške, na prodajnim mjestima Hrvatskog Telekoma ili pozivom Korisničkoj podršci na broj 0800 9000.

Koje su prednosti korištenja e-računa?

Korištenje e-računa omogućava jednostavno pregledavanje svih pristiglih računa, pojedinih stavki na računu i praćenje pregleda potrošnje, i to bilo gdje i bilo kada.

Omogućuje spremanja računa u digitalnom obliku na računalo, trajno.

Prikladan je za plaćanje Internet bankarstvom ili trajnim nalogom.

Ukoliko ugovorite e-račun za svoje mobilne usluge, ostvarujete 200 kuna popusta na kupnju uređaja.

Aktivacijom e-računa pomažemo očuvanju Zemlje smanjujući broj posječenih stabala radi proizvodnje papira.

Gdje mogu aktivirati svoj e-račun?

E-račun brzo i jednostavno možete aktivirati registracijom na Moj Telekom Portalu , putem Facebook i Twitter korisničke podrške, na prodajnim mjestima Hrvatskog Telekoma ili pozivom Korisničkoj podršci na broj 0800 9000.

Može li korisnik e-računa primati detaljni ispis poziva?

Zbog brige o sigurnosti i zaštite osobnih podataka, Hrvatski Telekom ne šalje detaljan ispis poziva uz sam e-račun. Korisniku e-računa ovi podaci dostupni su na Moj Telekom Portalu .

U kojem se formatu dostavlja e-račun?

E-računi se dostavljaju u PDF formatu. Za otvaranje istog, potrebno je imati instaliran Adobe Reader.

Koji je vremenski rok dostave e-računa?

Vremenski rok dostave e-računa jednak je kao i kod papirnatog računa. Međutim, zbog drugačijeg medija isporuke (nema fizičke dostave), moguća je i ranija dostava e-računa na definiran medij.

Gdje i kako platiti e-račun?

E-račun možete platiti trajnim nalogom (ugovorenim ili u Vašoj banci ili na našem prodajnom mjestu) , Internet bankarstvom (koji ugovarate u Vašoj banci) ili gotovinskim plaćanjem (na našim prodajnim mjestima, poslovnicama Hrvatske pošte i FINA-e, Konzumu, ili na kioscima Tiska).

 

Povratak na vrh