Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Prijava u moj Telekom Portal

U Moj Telekom Portal možete se prijaviti s vašim Telekom ID-jem ili s e-mail adresom koja je vezana uz taj Telekom ID (e-mail adresu koju ste upisali prilikom registracije). Jedna e-mail adresa može biti povezana uz samo jedan Telekom ID.
Telekom ID je vaše jedinstveno korisničko ime koje dobivate prilikom kreiranja profila. S njime se možete prijaviti u Moj Telekom Portal, HT webshop i ostale web servise Hrvatskog Telekoma.

Ako ste zaboravili Telekom ID – kliknite na Zaboravili ste Telekom ID?
Ako ste zaboravili lozinku – kliknite na Zaboravili ste lozinku?

Registracija korisničkog profila

Kako biste kreirali novi korisnički profil, prvo upišite svoj OIB, a u sljedećem koraku će vam se izlistat sve vaše HT usluge. Kako bismo potvrdili da profil u vaše ime ne kreira druga osoba, moramo potvrditi vaš OIB putem HT usluga koje koristite.

Odaberite jednu uslugu s kojom se želite identificirati: fiksni telefon, internet, MAXtv ili mobilne usluge. Što god je vama najspretnije.
Ne brinite, sve ostale usluge će biti automatski dodane u vaš novi profil!

Identifikacija s mobilnom uslugom

Odaberite „Zatražite PIN“ i na navedeni mobilni broj će vam stići SMS poruka s privremenim PIN-om koji trebate upisati u za to predviđeno polje, a potom kliknite na "Potvrdi".
Dobiveni PIN će vrijediti 15 minuta.

Identifikacija s fiksnom uslugom

S fiksne telefonske linije nazovite broj 0800 9000 i slijedite govorne upute (pritisnite 7 za dobivanje PIN-a).
Dobiveni PIN će vrijediti 24 sata.

Identifikacija s internet uslugom

Odaberite Internet uslugu s kojom se želite identificirati. Za identifikaciju pomoću intenet usluge možete odabrati „Korisničku oznaku“ koja se nalazi na svakom vašem HT računu ili ADSL lozinku.

Identifikacija s MAXtv uslugom

Odaberite MAXtv uslugu s kojom se želite identificirati. Za identifikaciju pomoću MAXtv usluge možete odabrati „Korisničku oznaku“ koja se nalazi na svakom vašem HT računu ili MAXtv glavni PIN.

Nemate podatke za prijavu?

Ako nemate potrebne informacije za registraciju, a imate aktivne usluge HT-a, nazovite broj 0800 9000 i zatražite privremeni PIN.

Nakon odabira usluge, potrebno je ispuniti korisničke podatke. Polja označena * su obavezna. Savjetujemo da ispunite i vaš kontakt broj, kako biste što jednostavnije koristili naše usluge.

Kada ste ispunili sve potrebne podatke, na odabranu e-mail adresu stići će vam aktivacijski link, koji je potrebno potvrditi kako bi se aktivirao vaš novi korisnički profil.

Povezivanje profila s društvenom mrežom (primjer povezivanja preko Twittera)

Korisnik odabire ikonu društvene mreže s kojom želi povezati svoje Telekom ID (korisnik može povezati društvenu mrežu samo s postojećim profilom, ukoliko nema Telekom Profil, potrebno je da se prvo registrira).
Korisnik može povezati 3 društvene mreže (Facebook, Google i Twitter), ali na jedan Telekom Porfil može imati povezan jedan profil od po svake društvene mreže (odnosno 1 Facebook profil, 1 Google profil, 1 Twitter profil),

Nakon odabire društvene mreže korisnik ga preusmjerava na upis podataka profila društvene mreže s kojim želi povezati Telekom ID.

Nakon upisa korisničkih podataka društvene mreže, korisnik mora unijeti Telekom ID i lozinku profila kojeg želi povezati.

Korisnik u svakom trenutku može vidjeti korisnička imena društvene mreže koju su povezali na Moj Telekom putem izbornika, pod "Uredite korisničke podatke". Ovdje također korisnik u svakom trenutku može upravljati svojim povezanim profilima i u svakom trenutku poništiti poveznicu – odabirom „Odspoji“.
Ako korisnik poveže društvenu mrežu s korisničkim profilom – automatski će biti ulogiran u svoj profil ako ima otvoren profil društvene mreže s kojom je povezao profil (klikom na ikonu društvene mreže).
Ukoliko profil društvene mreže nije otvoren, korisnik se klikom na ikonu može automatski prijaviti upisom korisničkih podataka društvene mreže (ne mora unositi svoj Telekom ID i lozinku).

Povratak na vrh