Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Mogu li dodatnih 50 GB aktiviranih iz mobilne aplikacije Moj Telekom koristiti u roamingu?

Da, ali uz naplatu. 50 GB aktiviranih u mobilnoj aplikaciji Moj Telekom je dostupno za korištenje u inozemstvu, no uz naplatu od 0,04 kn/MB, točnije potrošnja 1 GB u roamingu iznosila bi 40,96 kn.

Prilikom korištenja interneta putem mobilne mreže u inozemstvu redoslijed potrošnje je sljedeći:
prvo se troše roaming opcije, zatim roaming dijelovi u tarifama i opcijama a nakon toga podatkovni promet iz tarife i iz Promo opcija unutar Moj Telekom aplikacije uz plaćanje.

Za koje operativne sustave je dostupna aplikacija?

Android i iOS. Samo za mobilne uređaje (nije namijenjeno tabletima).

Tko može koristiti aplikaciju?

Trenutno samo privatni korisnici Hrvatskog Telekoma. Ubuduće će aplikacija biti dostupna i za poslovne korisnike.

Kako se mogu prijaviti u aplikaciju?

Ukoliko ste korisnik mobilnih brojeva Hrvatskog Telekoma, ulaskom u aplikaciju ćete biti automatski prijavljeni. Napomena – automatska prijava prepoznavanjem mobilnog broja nije moguća ukoliko ste spojeni na WiFi. Tada su vam dostupne ostale opcije.

1. Upisom mobilnog broja na koji ćemo vam proslijediti jednokratni kod za ulaz u aplikaciju.

2. Možete se prijaviti i upisivanjem verificirane e-mail adrese na koju ćemo vam proslijediti jednokratni kod za pristup aplikaciji. Ako niste verificirali svoj e-mail možete to učiniti ovdje.

3. Možete se prijaviti i Telekom ID-em ili e-mailom uz lozinku. Ukoliko nemate Telekom ID ili ste se registrirali i u međuvremenu zaboravili svoje telekom podatke možete se registrirati ovdje.

Hoće li mi račun kojeg plaćam u aplikaciji odmah biti vidljiv kao plaćen?

Da, račun plaćen kroz aplikaciju vidljiv je u kategoriji plaćenih računa odmah u aplikaciji. No knjiženje računa traje 24 sata nakon čega je račun vidljiv kao plaćen u svim sustavima.

Kako mogu spremiti podatke o kartici s kojom želim plaćati račune / kupiti bon?

Podatke o kartici možete spremiti prilikom plaćanja prvog računa. Trenutno ako nemate otvorenih računa, podatke o kartici ne možete unijeti. Uskoro ćete karticu moći spremiti kad god želite.

Zašto ne mogu spremiti podatke o kartici?

Trenutno ako nemate otvorenih računa, podatke o kartici ne možete unijeti. No ukoliko želite nadoplatiti bon, možete prilikom nadoplate spremiti karticu.

Mogu li nekome nadoplatiti bon?

Da, upisivanjem broja koji želite nadoplatiti, a plaćanje ide karticom ili putem mjesečnog računa. Uplatom bona preko aplikacije dobivate 10 posto veću vrijednost bona.

Je li moguće ukloniti spremljenu ili dodati novu karticu kod plaćanja računa ili nadoplate bona?

Da, karticu je moguće spremiti, ukloniti ili dodati novu. Upravljanje karticama se radi kroz Postavke/Upravljajte karticama.

Zašto mi se prikazuje neplaćeni račun za račune koji još nisu u dospijeću?

Aplikacija prikazuje podatke o izdanim i neplaćenim računima, neovisno o datumu dospijeća. Neplaćeni račun ne znači ujedno i dug. Neplaćeni račun je dug nakon proteka datuma dospijeća.

Hoće li se račun na kojem je aktiviran trajni nalog prikazati u iznosu otvorenih računa?

Da, trenutno su unutar aplikacije vidljivi svi otvoreni računi, a nakon obrade trajnog naloga, računa u stavci otvoreni računi neće biti.

Plaća li se naknada kod plaćanja računa i nadoplate bona kroz aplikaciju?

Ne. Za plaćanje kroz aplikaciju nema naknade.

Kako znam da je plaćanje/nadoplata bona prošla uspješno?

Za svako uspješno plaćanje primit ćete mailom potvrdu o uspješnoj transakciji. Ova potvrda se šalje na vaš verificirani mail. Provjerite imate li verificirani mail u postavkama profila u aplikaciji. Ukoliko nemate upisan mail, upišite ga i verificirajte kroz link koji ćemo vam poslati na upisani mail.

Zašto ne mogu izabrati račune koje želim platiti?

Pristupom računima kroz kategoriju Računi (izbornik u dnu aplikacije) možete odabrati pojedinačne račune za platiti. Ulaskom kroz poveznicu na naslovnici zbog bržeg plaćanja je trenutno ponuđen samo cijeli neplaćeni iznos.

Što u slučaju da nemam dovoljan iznos na kartici za plaćanje računa?

U slučaju neuspjelog plaćanja zbog nedovoljnog iznosa na računu javlja se poruka: „Transakcija je odbijena zbog nedovoljnog iznosa na kartici. Molimo pokušajte s nekom drugom karticom!“ i račun i dalje ostaje neplaćen.

Postoji li ograničenje za kupovinu bonova putem aplikacije?

Maksimalni mjesečni iznos za nadoplate putem bona iznosi 220 kn za pretplatnički broj. Kod nadoplate karticom, nema limita osim onog koji imate na kartici.

Mogu li se za plaćanje i nadoplatu bona koristiti inozemne kartice?

Inozemne kartice se mogu koristiti i za nadoplatu bona i za plaćanje računa (Visa, Maestro, Master Card). Plaćanje se vrši bez naknade.

Mogu li vidjeti svoju ugovornu obavezu na aplikaciji?

Da, ugovorne obveze možete provjeriti uvidom u detalje usluge.

Koje su verzije Androida i iOS-a na kojima se može skinuti i koristiti aplikacija?

Android 4.1 i novije, iOS 7.0 i novije

Gdje mogu preimenovati svoje usluge?

U Postavkama, pod kategorijom Usluge i računi.

Kako mogu zaprimati obavijesti kroz aplikaciju?

Obavijesti se mogu uključiti kroz Postavke, u kategoriji Obavijesti i privole.

Što trebam učiniti ukoliko mi se pojavi poruka da ispunim svoj profil?

Potrebno je ući u Postavke, i na vrhu zaslona odabrati Uredite svoj profil te upisati e-mail adresu/lozinku i potvrditi aktivacijski mail.

Zašto ne mogu promijeniti korisničko ime ili mail?

Korisničko ime i e-mail adresa su vaši identifikatori telekom usluga. U aplikaciji ih ne možete mijenjati. Za izmjenu e-mail adrese javite se Korisničkoj podršci.

Što ako sam promijenio e-mail adresu? Komu se javiti?

Javite se Korisničkoj podršci.

Ne vidim sve svoje usluge na aplikaciji.

U slučaju da nedostaje neka od usluga na Vašem OIB-u možete ju ručno dodati na Naslovnici. U slučaju problema, pošaljite nam mail na mojtpodrska@t.ht.hr.

Ako imam upit vezan uz aplikaciju, kome se mogu obratiti?

Možete se javiti na mail mojtpodrska@t.ht.hr.

Više ne vidim mogućnost plaćanja računa 2D kodom.

Trenutno nije moguće račune plaćati putem 2D koda, no zato smo omogućili brzo i jednostavno plaćanje vašom kreditnom ili debitnom karticom u nekoliko klikova i bez naknade.

Ne vidim sve svoje usluge na aplikaciji.

U slučaju da nedostaje neka od usluga na Vašem OIB-u možete ju ručno dodati na Naslovnici ili se prijavite putem Telekom ID-a. Ukoliko nemate Telekom ID, registrirajte se ovdje. U slučaju problema, pošaljite nam mail na mojtpodrska@t.ht.hr.

 

Povratak na vrh