Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Za koje operativne sustave je dostupna aplikacija?

Aplikacija je dostupna za mobilne uređaje Android i iOS.

Tko može koristiti aplikaciju?

Privatni korisnici koji imaju mobilne i/ili fiksne usluge (internet, telefon, MAXtv) Hrvatskog Telekoma.

Kako se mogu prijaviti u aplikaciju?

Ukoliko ste korisnik mobilnih brojeva Hrvatskog Telekoma i spajate se na internet koristeći mobilne podatke, ulaskom u aplikaciju bit ćete automatski prijavljeni Ako se spajate koristeći WiFi, bit će vam dostupne ostale opcije – registracija e-mail adresom, mobilnim brojem ili Telekom ID-em. Ako nemate Telekom ID ili ste zaboravili svoje telekom podatke, kliknite ovdje.

Hoće li mi račun kojeg plaćam u aplikaciji odmah biti vidljiv kao plaćen?

Da, račun plaćen kroz aplikaciju vidljiv je u kategoriji plaćenih računa odmah u aplikaciji. No knjiženje računa traje 24 sata nakon čega je račun vidljiv kao plaćen u svim sustavima.

Mogu li spremiti karticu kojom želim plaćati račune / kupiti bon?

Podatke o kartici možete spremiti prilikom plaćanja prvog računa ili bona.

Zašto ne mogu spremiti podatke o kartici?

Ako nemate otvorenih računa, podatke o kartici ne možete unijeti.

Mogu li nekome doplatiti bon?

Da, upisivanjem broja koji želite doplatiti ili odabirom broja direktno iz vašeg imenika.

Dobivam li popust za doplatu bona kroz aplikaciju?

Doplatom bona putem aplikacije dobivate 10 % veću vrijednost bona, a ukoliko ste M1 korisnik, dobivate još dodatnih 20% na bonus računu.

Mogu li ukloniti spremljenu ili dodati novu karticu?

Karticu možete ukloniti ili promijeniti klikom u donjem desnom kutu zaslona, zatim klikom na Postavke te odabirom opcije Upravljanje kreditnim karticama.

Zašto mi se prikazuje neplaćeni račun za račune koji još nisu u dospijeću?

Aplikacija prikazuje podatke o izdanim i neplaćenim računima, neovisno o datumu dospijeća. Neplaćeni račun ne znači ujedno i dug. Neplaćeni račun je dug nakon proteka datuma dospijeća.

Hoće li se račun na kojem je aktivirano SEPA izravno terećenje prikazati u iznosu otvorenih računa?

Račun na kojem je aktivirano SEPA izravno terećenje, u kategoriji računa se prikazuje u statusu obrade dok se ne izvrši proknjiženje. Na naslovnici stoga nije vidljiv kao otvoren zbog ugovorenog izravnog terećenja.

Plaća li se naknada kod plaćanja računa i doplate bona kroz aplikaciju?

Ne. Za plaćanje kroz aplikaciju nema naknade.

Kako znam da je plaćanje/doplata bona prošla uspješno?

Za svako uspješno plaćanje primit ćete e-mailom potvrdu o uspješnoj transakciji. Ova potvrda se šalje na vaš verificirani mail. Provjerite imate li verificirani mail u postavkama profila u aplikaciji. Ukoliko nemate upisan mail, upišite ga i verificirajte kroz link koji ćemo vam poslati.

Kako mogu izabrati račune koje želim platiti?

Klikom na ikonu u donjem desnom kutu zaslona otvorit će vam se glavni izbornik. Ovdje pronađite kategoriju Računi unutar koje možete izabrati pojedinačne račune koje želite platiti.

Što u slučaju da nemam dovoljan iznos na kartici za plaćanje računa?

U slučaju neuspjelog plaćanja zbog nedovoljnog iznosa na računu dobit ćete poruku: „Transakcija je odbijena zbog nedovoljnog iznosa na kartici. Molimo pokušajte s nekom drugom karticom!“ i račun i dalje ostaje neplaćen.

Postoji li ograničenje za kupovinu bonova putem aplikacije?

Maksimalni mjesečni iznos za doplate bona iznosi 220 kn za pretplatnički broj. Kod doplate karticom, nema limita osim onog kojeg imate na kartici.

Mogu li se za plaćanje i doplatu bona koristiti inozemne kartice?

Inozemne kartice se mogu koristiti i za doplatu bona i za plaćanje računa (Visa, Maestro, Master Card). Plaćanje se vrši bez naknade.

Mogu li vidjeti svoju ugovornu obavezu na aplikaciji?

Da, ugovorne obveze možete provjeriti klikom na uslugu na naslovnici.

Koje su verzije Androida i iOS-a na kojima se može skinuti i koristiti aplikacija?

Android 5.0 i novije te iOS 10.0 i novije.

Gdje mogu preimenovati svoje usluge?

Klikom na u donjem desnom kutu otvorit će vam se glavni izbornik. Ovdje odaberite Postavke a zatim će vam na vrhu stranice biti ponuđena opcija Usluge - promijenite naziv postojeće usluge.

Kako mogu zaprimati obavijesti kroz aplikaciju?

Obavijesti se mogu uključiti kroz Postavke, u kategoriji Obavijesti i privole.

Što trebam učiniti ukoliko mi se pojavi poruka da ispunim svoj profil?

Potrebno je ući u Postavke, i na vrhu zaslona odabrati Uredite svoj profil te upisati e-mail adresu/lozinku i potvrditi aktivacijski mail.

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?

Kroz aplikaciju kllikom na otvorit će vam se glavni izbornik. Na vrhu, ispod svog imena, kliknite na Uredite svoj profil. Ovdje možete promijeniti svoju e-mail adresu i kontakt telefonski broj. Ukoliko želite mijenjati druge podatke, kontaktirajte nas putem chata u aplikaciji kojeg ćete pronaći u kategoriji Pomoć i podrška u Glavnom izborniku.

Ne vidim sve svoje usluge na aplikaciji.

U slučaju da nedostaje neka od usluga na Vašem OIB-u možete ju ručno dodati na Naslovnici.

Ako imam upit ili trebam pomoć, kome se mogu obratiti?

Za sva pitanja ili pomoć kontaktirajte nas putem chata u aplikaciji kojeg ćete pronaći u kategoriji Pomoć i podrška.

Mogu li aktivirati opcije putem aplikacije?

Da, kroz aplikaciju možete aktivirati mobilne, Internet i MAXtv opcije. Sve opcije aktiviraju se odabirom željene usluge na Naslovnici, a zatim klikom na .

 

Povratak na vrh