Pitanja i odgovori

Kako vam možemo pomoći?
Ostalo

Svi dodatni iznosi koji se dodjeljuju korisnicima na račun kroz različite promocije u obliku dodatnog novčanog iznosa dodjeljuju se na bonus račun. Iznos s bonus računa može se trošiti na pozive, SMS ili MMS prema svim korisničkim brojevima u RH, na podatkovni promet unutar RH te naknadu za uspostavu poziva. Iznos se ne može trošiti na usluge s dodanom vrijednošću, na usluge trećih strana, na aktivaciju opcija, kao niti na roaming.

Koliko traje iznos na bonus računu i da li produljuje valjanost računa?

Jednom dodijeljeni iznos se može koristiti sve dok se ne potroši ili dok je korisnički račun aktivan. Ovaj iznos ne produljuje valjanost korisničkog računa, ne ulazi u obračun za dodjelu Multipluscard pogodnosti, niti ga je moguće prenijeti na drugi korisnički račun.

Da li se prvo troši novac s glavnog ili bonus računa?

Bonus račun ima prioritet trošenja u odnosu na glavni račun, na način da se korisniku Usluge prvo naplaćuju sa bonus računa, a zatim s glavnog računa.

Kako se provjerava stanje bonus računa?

Korisnik u svakom trenutku može provjeriti stanje svog bonus računa i to na jedan od sljedećih načina:

  • Putem Moj Telekom Portala
  • Slanjem prazne SMS poruke na 13230, u poruci dolazi stanje glavnog računa i stanje bonus računa (Ako na bonus računu nema novčanog iznosa jer ga je Korisnik potrošio ili ne sudjeluje u promocijama, prikazat će se stanje računa 0,00 kn)
  • Unosom koda *200*0# i pritiskom tipke za poziv
Povratak na vrh